szalone serce najlepszy, potem pakt z diabłem a to trzecie to takie słabiutkie ze nawet do konca nie obejrzalem...filmowi z deppem nie dużo zabrakło do najfajniejszego filmu gangsterskiego od czasów googfellas ale kurde od połowy troche sie film rozklejał ale ogólnie wporzo bedzie cos z tego rezyzsera:)mi sie wydaje