Wpisujcie Wasze oceny filmów, które wyreżyserował.
1 - Dama kameliowa - 7 2 - Hrabina Cosel - 6 3 - Mistrz - 6 4 - Chopin. Pragnienie miłości - 5 5 - Łabędzi śpiew - 5 + Spóźnieni przechodnie - 8
tylko dwa widziałem Epilog norymberski - 10 Mistrz - 9
1 - Noce i dnie - 10 2 - Mistrz - 10 3 - Hrabina Cosel - 8 4 - Wystrzał - 8 5 - Dama kameliowa - 8